Sara Kocijan
Kako odgovoriti na upit gosta?
Kada primiš upit gosta znači da mu je tvoj smještaj privukao pažnju i na tebi je da taj upit pretvoriš u rezervaciju. Većina gostiju pretražuje portale za oglašavanje smještaja tako da pregleda veliki broj smještaja i od njih odabere one koji su mu se najviše svidjeli te njima šalje upit. Isti upit gost je poslao i na još desetine apartmana i objekata koje je pronašao u okolici.

ODGOVORITI ODMAH
Kada dođe upit važno je čim prije odgovoriti na njega. Što prije odgovoriš veća je šansa da će se gost odlučiti za tvoj apartman. Gost želi informaciju odmah i odmah će reagirati na tvoj odgovor. Kada odgovaraš na upit važno je u naziv maila napisati ime smještaja ili posebnost kako bi gost zapamtio o kojem se apartmanu radi.
S obzirom na to da gost šalje isti mail na veliki broj smještaja važno se istaknuti se da gostu odmah bude jasno za koji smještaj je dobio odgovor te koja je njegova posebnost.
Još jedan od načina je u potpis maila staviti link na web stranicu i društvene mreže. Tako će gost odmah iz email-a provjeriti ponudu i prisjetiti se što sve smještaj nudi.

IZRADITI TEMPLATE ODGOVORA
Pripremi predložak odgovora na upit i skrati si vrijeme potrebno za odgovor.
On mora sadržavati kratki opis objekta, lokaciju, termin, prednosti koje smještaj nudi, cijenu te što ona uključuje.
Ako postoje dodatne nadoplate one moraju biti navedene.
Opis mora biti kratak i sadržavati najzanimljivije detalje koji će privući gosta da se odluči baš za tvoj smještaj.
Ako je tvoj smještaj pun i nema slobodnih apartmana lijepo je gostu zahvaliti na upit ili ponuditi alternativni termin koji je slobodan, gost je možda fleksibilan i može doći u terminu koji je slobodan.

Ako je gost postavio neko pitanje iskoristi ga za dodatnu promociju smještaja. Ako gost pita kakva je okućnica istakni neke od posebnosti npr. domaći limuni ili povrće koje gost može sam ubrati. To je poseban doživljaj i daje prednost tvom smještaju, nudi doživljaj gostu.
Ako gost odgovori i krene u daljnju komunikaciju izbjegavaj služben i ozbiljan ton. Gost ne očekuje hotelski i distanciran pristup. Očekuje prijateljski ton i komunikaciju.
Ako te gost oslovljava s imenom ili casual pozdravom i ti tako započni svoj odgovor.
Naglasi da si raspolaganju za sva njegova pitanja i potrebne informacije.
Želim ti što više upita u sezoni 2023 :)
Želiš napisati odličan odgovor na upit koji će privući svakog gosta?
Javi se da ga zajedno napišemo
+385919513033